Lektira 6

Naziv studija: Ruski jezik i književnost

Naziv kolegija: LEKTIRA 6 (dio modula Jezične vježbe iz ruskoga jezika 6)

Nositelj kolegija: dr.sc.Anita Hrnjak, viša lektorica

Izvođač: Sanja Drljača Magić, lektorica

Broj ECTS bodova: 5 (za modul Jezične vježbe iz ruskog jezika 6)

Jezik: ruski

Trajanje: jedan semestar (6.semestar, ljetni)

Status kolegija: obvezatni kolegij

Oblik nastave: vježbe

Uvjeti za upis kolegija: položene Jezične vježbe iz ruskoga jezika 5

Ciljevi kolegija: Čitanjem odabranih književnih i publicističkih tekstova studenti proširuju svoj pasivni i aktivni leksik, ovladavaju gramatičkim i sintaktičkim konstrukcijama te frazeološkim fondom ruskog jezika. Zadaci vezani uz tekstove osposobljavaju ih za prepričavanje i izražavanje svoga mišljenja o njima. Čitanje adaptiranih književnih i publicističkih tekstova potiče studente da slobodno razgovaraju na ruskome jeziku, a ujedno i proširuje njihovo opće znanje o ruskoj književnosti, civilizaciji i kulturi.

Korištene metode: Rad s odabranim tekstovima, vježbe govorenja, slušanja, čitanja i pisanja. Rad s audio i video materijalima. Kolegij je zamišljen kao interakcija između nastavnika i studenata uz obavezan samostalan rad studenata kod kuće koji se redovito provjerava i ocjenjuje.

Studentske obveze: Redovito pohađanje nastave, aktivno sudjelovanje u nastavi, redovito obavljanje zadataka predviđenih za samostalan rad kod kuće, usmena izlaganja na izabrane i zadane teme. Izvršavanje navedenih obveza je uvjet za izlazak na kolokvij.

 

 

 

Sadržaj kolegija (raspored rada po tjednima):

  1. Tema: Плагиат. Тексты: »Антиплагиат»: за или против; Почему студенты занимаются плагиатом. Usmena provjera leksika. Ovladavanje leksikom kroz niz leksičko-gramatičkih zadataka.
  2. Tekst: «Замочная скважина» (по рассказу М. Трауб). Usmena provjera leksika. Ovladavanje leksikom kroz niz leksičko-gramatičkih zadataka.
  3. Tekst: «Замочная скважина» (по рассказу М. Трауб). Usmena provjera leksika. Ovladavanje leksikom kroz niz leksičko-gramatičkih zadataka.
  4. Tekst: «Замочная скважина» (по рассказу М. Трауб). Usmena provjera leksika. Ovladavanje leksikom kroz niz leksičko-gramatičkih zadataka.
  5. Tekst: «Дневник свекрови» (по рассказу М. Метлицкой). Gledanje serije. Vježbe slušanja i razumijevanja. Usmena provjera leksika. Ovladavanje leksikom kroz niz leksičko-gramatičkih zadataka.
  6. Tekst: «Дневник свекрови» (по рассказу М. Метлицкой). Usmena provjera leksika. Ovladavanje leksikom kroz niz leksičko-gramatičkih zadataka.
  7. Tekst: «Дневник свекрови» (по рассказу М. Метлицкой). Usmena provjera leksika. Ovladavanje leksikom kroz niz leksičko-gramatičkih zadataka.
  8. Kolokvij 1. Provjera poznavanja tekstova obrađenih na nastavi putem kolokvija.
  9. Tekst: «Мы идем в гости» (по рассказу Р. Сенчина). Usmena provjera leksika. Ovladavanje leksikom kroz niz leksičko-gramatičkih zadataka.
  10. Tekst: «Мы идем в гости» (по рассказу Р. Сенчина). Usmena provjera leksika. Ovladavanje leksikom kroz niz leksičko-gramatičkih zadataka.
  11. Tekst: «Восьмерка» (по рассказу З. Прилепина). Usmena provjera leksika. Ovladavanje leksikom kroz niz leksičko-gramatičkih zadataka.
  12. Tekst: «Восьмерка» (по рассказу З. Прилепина). Usmena provjera leksika. Ovladavanje leksikom kroz niz leksičko-gramatičkih zadataka.
  13. Film: «Осенний марафон».Ovladavanje leksikom kroz niz leksičko-gramatičkih zadataka.
  14. Kolokvij 2. Provjera poznavanja tekstova i filma obrađenih na nastavi putem kolokvija.
  15. Ispravak kolokvija.

 

Literatura:
Маша Трауб «Замочная скважина», Эксмо, 2012

 

Интернет ресурсы:           http://loveread.ec/read_book.php?id=15825&p=2

http://www.teachrussian.org/

http://royallib.com/read/senchin_roman/mi_idem_v_gosti.html#0

http://loveread.ec/read_book.php?id=11946&p=1

 

Serija « Дневник свекрови » https://www.youtube.com/watch?v=WLAMw1HFehA

 

 

Način ocjenjivanja: Kontinuirano praćenje. Provjera i ocjenjivanje putem kolokvija. Uvjet za izlazak na kolokvij je redovito izvršavanje studentskih obveza (v. Studentske obveze)

 

Način praćenja kvalitete i uspješnosti izvedbe kolegija: Anketa Filozofskog fakulteta i anketa Sveučilišta u Zagreb